Later voetballen bij GA Eagles, Barcelona of AC Milan?

Vandaag, 2 mei 7:00  Begin je carriere bij sv Colmschate'33! Onze jongste leden (vanaf 5 jaar) beginnen hun voetbalcarrière in de Champions League. Iedere zaterdagochtend spelen ze, in het tenue van Europese topclubs, hun 4 tegen 4 wedstrijdjes op ons prachtige hoofdveld. Ze voelen zich échte sterren...meer »

Inschrijving reünie verlengd tot 20 mei!

29 april 14:00  Heb je de uitnodiging voor de Reünie 90 jaar S.V. Colmschate ’33 op vrijdag 7 juni a.s. gemist? Wil je het verleden, heden en de toekomst van onze club wat beter leren kennen? En in een sfeervolle omgeving huidige en/of oud clubgenoten ontmoeten? Dat kun je je nog aanmelden tot uiterlijk 20 mei via een e-mail aan [email protected]. meer »

Vrijwilligersavond

22 april 19:15  Een vereniging kan simpelweg niet functioneren zonder de onschatbare bijdrage van vrijwilligers. Dat is een feit dat voor zich spreekt. Wat je bijdrage ook is, het is essentieel om de vereniging soepel te laten draaien. Om je te bedanken voor je inzet ben je van harte welkom op de vrijwilligersavond. Graag opgeven bij [email protected].

Zonnebrandpaal

17 april 14:00  Misschien heb je hem al gezien of zelfs al gesmeerd, de zonnebrandpaal. Onze vereniging is 1 van de 25 geselecteerde amateurverenigingen die mogen deelnemen aan het partnership van de KNVB met een aanbieder van zonnecrème. Sinds vorige week vind je de zonnebrandpaal net voorbij de entree van ons sportpark, maak er vooral gebruik van! meer »

Herinnering: rookbeleid bij SV Colmschate

10 april 14:00  Sinds enkele jaren hebben wij ons aangesloten bij de Rookvrije Generatie. We willen je eraan herinneren dat ons terrein en de kantine een rookvrije omgeving is van maandag t/m vrijdag tussen 16.30 en 20.00 en op zaterdag tot 14.00. Dit geldt voor alle leden, bezoekers en supporters.meer »