Sportpark De Achterhoek is de sfeervolle thuishaven van SV Colmschate '33. Samen met onze voetballende leden en maatschappelijke partners wordt op bijna ieder moment van de dag wel gebruik gemaakt van ons sportpark.

Hoofdveld
In de zomer van 2017 is ons hoofveld compleet vernieuwd. Er ligt nu een moderne kunstgrasmat voorzien van de laatste technieken zonder gebruik te maken van rubbergranulaat. Verder beschikt ons hoofdveld over een grote tribune (200 plaatsen) en twee ruime kleedkamers onder de tribune. Het hoofdveld wordt zowel voor wedstrijden als voor trainingen gebruikt.

Overige velden
Naast het hoofdveld hebben we de beschikking over drie wedstrijdvelden. Veld 2 ligt naast de bestuurskamer, Veld 3 bevindt zich voor de kantine en voor Veld 4 moet je even het hek door richting Koninklijke UD. Voor trainingen hebben we twee aparte trainingsvelden. Een veld bij de ingang van de kleedkamers en een veld bij het spoor.

Clubhuis
In ons clubhuis vind je onze gezellige kantine die aantal jaar geleden is gerenoveerd en voorzien van nieuw meubilair. Om onze gasten op een waardige manier te kunnen ontvangen hebben we een comfortabele bestuurskamer welke ook als vergaderruimte wordt gebruikt.
Aan de achterkant van het clubhuis bevindt zich de toegang naar de kleedkamers. Voorin de kleedkamergang zit het wedstrijdsecretariaat en de verzorgingsruimte.

Unit
In verband met de sterke groei van het meidenvoetbal is onze kleedkamervoorziening in 2016 vergroot. We hebben een unit-gebouw geplaatst met vier kleedkamers en een aantal vergaderruimtes.

Plattegrond