Teamsponsoring

Wij zien dat steeds meer trainers / leiders / ouders één of soms zelfs meerdere sponsoren voor hun team regelen voor de aanschaf van bijvoorbeeld trainingspakken, tassen, warmloopshirts etc. Daarnaast willen er ook bedrijven een specifiek team of een complete leeftijdscategorie van shirtsponsoring voorzien. Dit juichen wij uiteraard alleen maar toe. Hiervoor dient altijd wel even contact met sponsorcommissie te worden gezocht. Dit biedt voor beide partijen louter voordelen.

Voordelen sponsor
- Sponsor krijgt korting op de aanschafwaarde.
- Sponsorcommissie neemt het bestelproces voor haar rekening.
- Kwaliteit van zowel kleding als bedrukking gegarandeerd.
- Exposure via de website en sociale media-kanalen van de club als er een redactioneel stukje en foto wordt aangeleverd.
- Sponsorlogo met link op de teampagina van betreffende team.
- Sponsor wordt opgenomen in sponsorbestand van de club. Bij aanschaf van goederen/diensten door de vereniging hebben sponsoren uiteraard altijd onze voorkeur.

Voordelen club
- Betere controle en overzicht in de sponsorovereenkomsten van de club.
- Uniforme uitstraling van alle teams.
- Kleine bonus voor de club voor iedere bestelling.
- Respecteren van bestaande contracten met kledingleverancier en drukkerij.

Kortom: Dit is de beste en goedkoopste manier je kleding te regelen. Doe dit dus niet op eigen houtje. Daarnaast kan het bestuur besluiten dat kleding niet mag worden gedragen als dit in strijd is met bestaande kleding- of sponsorbepalingen.

Klik hiernaast op het icoontje om naar 'Info-aanvraag formulier: Teamsponsoring' te gaan.