ClubApp

Iedere moderne sportvereniging heeft tegenwoordig de beschikking over een ClubApp. Ook SV Colmschate '33 heeft een ClubApp die naadloos aansluit bij de website. Lees hieronder hoe je de ClubApp kunt downloaden en wat je allemaal met de ClubApp kunt. Neem voor verdere vragen contact op met de ClubApp-beheerder.

App_01.png   App_02.png   App_03.png

De ClubApp downloaden
Zoek in GooglePlay of in de App Store naar de VoetbalAssist ClubApp en download deze. Hierna krijg je een keuzelijst met clubs en zoek je naar SV Colmschate.

Onderdelen van de ClubApp
- Standen van alle competitie en beker van alle teams
- Programma en uitslagen met clublogo's (programma van deze week en heel het jaar)
- Voorbeschouwing wedstrijd
- Afgelastingen
- Kleedkamer en Veldindeling
- Wedstrijdverslagen
- Topscoorders
- Favoriete teams instellen
- Teaminformatie
- Afgelastingen
- Pushnotificaties (alle leden, per team, individueel). Bijvoorbeeld voor afgelastingen van trainingen en wedstrijden (team niveau), nieuws (alle leden), en LIVE doelpunten van je favoriete teams.
- Nieuws
- Teamindeling met pasfoto's
- Trainingstijden plus veld- en kleedkamerindeling
- Spelersprofielen + carrière (aantal doelpunten en assist door de seizoenen heen)
- Routebeschrijving (Google Maps)
- Liveblog: Tijdens de wedstrijd kunnen foto's, doelpuntenmakers, doelpunttype, assist, kaarten, wissels, chatberichten, tussenstand en meer direct toegevoegd worden aan de APP. Deze gegevens kunnen thuisblijvers direct op de website of APP zien.

Inloggen
Je kunt jezelf registreren als gebruiker en als je een teamcode van je trainer/leider hebt ontvangen kun je gebruik maken van de volgende extra functies:
- Jezelf afmelden voor een training of wedstrijd.
- De opstelling inzien als de trainer dit in het systeem heeft ingebracht.

De ClubApp is nog in ontwikkeling en de komende periode zullen er nog meer functionaliteiten bijkomen.