Kleding & Sponsoring

Bij het bestellen van kleding dienen de onderstaande voorwaarden in acht te worden genomen. Neem bij twijfel of onduidelijkheden eerst even contact op met de PR-Commissie of Kledingcoördinator.

Klik op de afbeelding om verder te gaan naar de ledenshop. Je gaat dan automatisch akkoord met de gestelde voorwaarden.   Hummel_ledenshop.jpg

SV Colmschate’33 streeft als vereniging naar een professionele uitstraling en daartoe behoort ook uniformiteit en herkenbaarheid in de kleding, ook wat betreft de sponsoring. Tijdens wedstrijden en toernooien vertegenwoordigt een lid of team SV Colmschate’33 en is het verplicht kleding voorzien van het verenigingslogo te dragen en de kledingsponsor te respecteren.

SV Colmschate’33 heeft een kledingfonds, gefinancierd door de leden en een kledingsponsor. Ieder lid betaalt een verplichte financiële bijdrage, die in de contributie is opgenomen, aan dit fonds. Vanuit het kledingfonds wordt o.a. sokken, shirt en broekje, beschikbaar gesteld aan elk lid. Deze kleding ontvangt het lid in bruikleen, het blijft eigendom van de vereniging. De kleding (shirt, broek, sokken mag uitsluitend tijdens wedstrijden van SV Colmschate’33 worden gebruikt. Dus NIET tijdens trainingen en in de vrije tijd.

Vanaf het seizoen 2023-2024 is Stanno kledingsponsor van SV Colmschate’33. De vereniging heeft een kleding- en kleurlijn uitgekozen waarvan niet mag worden afgeweken. Op de homepage staat een link naar de Hummel-webshop. In deze webshop kunnen, voor eigen rekening, trainingspakken, tassen, warmloopshirts etc. worden aangeschaft. Het is niet toegestaan via andere kanalen kleding of materialen voorzien van het logo van SV Colmschate’33 aan te schaffen.

Vanuit de PR- en Sponsorcommissie worden contracten gesloten met sponsors. Indien dit kledingsponsoring betreft, dan kan een team, of liever nog een leeftijdscategorie worden gesponsord. Via de club wordt de kleding dan bedrukt. Wil een sponsor een team van trainingspakken, warmloopshirts, tassen of iets in deze stijl voorzien, dan is deze van harte welkom. Zonder toestemming van de PR- en sponsorcommissie mag op de kleding die vanuit het kledingfonds beschikbaar wordt gesteld geen teksten of andere sponsoruitingen worden aangebracht. Het aanschaffen van uit/reservetenue's dient i.v.m. sponsorverplichtingen altijd in overleg te gaan met de PR-commissie.