Club van 50

Doelstelling
Doelstelling is een enthousiaste club mensen bij elkaar te brengen die de SV Colmschate'33 een buitengewoon warm hart toe dragen en derhalve bereid zijn om naast hun, veelal persoonlijke inzet, jaarlijks 50 euro beschikbaar te stellen, welke op een uiterst selectieve manier voor bijzondere doelen voor hun vereniging aangewend kan worden. Jaarlijks worden er een beperkt aantal activiteiten georganiseerd voor de leden van de €lub van 50 met in ieder geval éénmaal per jaar een gezellige bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst wordt het doel bepaald waar een gedeelte van het geld van de €lub van 50 aan wordt besteed.

Gerealiseerde doelen
- Een elektronisch scorebord op het hoofdveld,
- Een AED defibrillator, een apparaat dat bij hartstilstand levens kan redden (een groot aantal medewerkers is inmiddels ook geschoold voor het gebruik),
- Een rolsteiger voor de Accommodatiecommissie,
- Aanschaf van meubilair voor de kantine.

Contact

Momenteel zijn er al ruim 100 personen (of bijvoorbeeld een elftal of een commissie) lid van de €lub van 50! Heb je interesse om lid te worden of heb je vragen, ga dan even naar de wie-is-wie-pagina en neem contact op.