Jeugd haalt fantastisch bedrag op met Grote Clubactie 2023!

23 december 2023 9:30

Met volle inzet en enthousiasme heeft de jeugd een mooi bedrag opgehaald met de Grote Clubactie 2023. En het resultaat mag er zijn!

Een geweldige prestatie van onze jeugd! Dankzij jullie fantastische inzet bij de Grote Clubactie 2023 hebben we een mooi bedrag opgehaald van 5.964 euro. Dit geld gaat naar nieuwe bankjes bij de velden en essentiële trainingsmaterialen.

Het is dankzij jullie steun en toewijding dat we deze doelen kunnen verwezenlijken. Samen bouwen we aan een betere sportomgeving voor iedereen bij SV Colmschate. Bedankt voor jullie geweldige bijdrage!

Met sportieve groet,

SV Colmschate