Leukste teams zoeken vrijwilligers

8 maart 2024 18:30

Al meer dan 18 jaar is G-voetbal bij sv Colmschate’33 een begrip. Veel vrijwilligers zetten zich elke week in voor de spelers die een extra ‘steuntje’ nodig hebben om lekker te kunnen voetballen. Om dat te kunnen doen zijn er meer mensen nodig dan bij de meeste elftallen. En nu kunnen ze wel wat extra hulp gebruiken!

Beide teams ( een jeugd- en seniorenelftal) kunnen zich verheugen in de inzet van vrijwilligers. Maar….. soms stoppen mensen. Niet omdat het niet leuk is maar vanwege leeftijd, verhuizen, andere baan of nog een andere reden.

Daarom zijn beide teams nu op zoek naar nieuwe vrijwilligers. Allebei hebben ze een ervaren trainer maar eigenlijk moet er beide teams een trainer bij. Het seniorenelftal heeft, vooral op zaterdag (wedstrijddag) zeker twee extra begeleiders nodig om alles in goede banen te leiden.

Meld jij je aan voor de leukste vrijwilligersklus bij een voetbalelftal?

Ben of ken jij iemand die deze allerleukste teams van sv Colmschate’33 wil helpen? Meld je dan bij coördinator Angela Bloemers via [email protected].
Zij kan je alles vertellen over de beide teams!