Oliebollenverkoop

1 december 2023 19:30

Beste leden,

De Activiteitencommissie gaat dit jaar de organisatie van de oliebollenverkoop weer aanbieden. Wij bieden versgebakken oliebollen/krentenbollen aan voor een zeer aantrekkelijke prijs. Naast dat het een leuke activiteit is waar veel leden en vrijwilligers hun steentje aan bij kunnen dragen, levert het onze club ook wat op: het opgehaalde geld wordt geïnvesteerd in de nieuwe kantine

Wat moet je doen?

Bijgevoegd is een verkooplijst, met deze lijst ga je langs bij familie, vrienden, buren en andere bekenden. Eventuele nieuwe lijsten liggen in de kantine. Lever deze lijst uiterlijk 18 december in, in de daarvoor bestemde oliebollendoos in de kantine. Wij zullen dan de gegevens verwerken en zorgen dat de oliebollen op 30 december klaarliggen.

Voor de meest verkochte oliebollen is er een prijs!

• Jeugd onderbouw (CL t/m jo12): Cadeaubon van Jamin 2 t.w.v. €20,-
  • Jeugd bovenbouw (Jo13 t/m Jo19): Cadeaubon fanstore Go ahead eagles t.w.v. €20,-
  • Volwassenen: Cadeaubon gall&gall t.w.v. €20,-

Ophalen/Betaling

Per zak oliebollen betaalt de koper €9,00 bij het ophalen van de oliebollen. De koper kan de oliebollen zelf bij SV Colmschate ’33 ophalen op 30 december 2023 tussen 13.00-16.00 uur. Pinnen is ook mogelijk!

Zorg ervoor dat de gegevens van de koper goed vermeld staan op je formulier, zodat wij deze kunnen gebruiken bij het afhalen van de oliebollen.

Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met Brenda via 06-52304188.

Succes en veel plezier!

De Activiteitencommissie