Drie remises op rij!

7425AC
DEVENTER
tel. 0570-651075

De Zweef was inderdaad net als ons VR1 gehavend en niet in beste doen. De eerste twintig minuten zijn er teveel die ruzie met de bal hebben, maar we blijven overeind. Toch vallen er twee goals binnen tien minuten. Alle twee door foutjes van de verdedigende partij, waarbij onze 1-1 een eigen doelpunt is, een nogal vreemd uitziende goal. Na dik twintig minuten speelt onze sterke aanvoerder een bal verkeerd terug, waar De Zweef optimaal van profiteert. Op slag van rust scoort Ruth de 2-2, waarbij alleen Ruth uit haar dak ging. De overige 21 spelers, beide dug-outs en het publiek merkte pas na een halve minuut dat de bal echt in de goal lag. We snappen hem nog steeds niet, maar hij zat!

Na rust komen we beter uit de startblokken dan onze tegenstander en creëren we toch een handvol halve kansen, die er helaas niet in willen. Een kwartier voor rust wil De Zweef een slotoffensief inzetten en blijkt weer eens waarom we zo verschrikkelijk blij zijn met Carmen! Wat een geweldige reddingen, wat een rust!

Vlak voor komt De Zweef door een flitsende combinatie in een één op één situatie met Carmen terecht, die in de spagaat vliegt en met haar grote teen de bal nog beroerd, iets wat een nederlaag in de laatste minuten voorkomt. In de allerlaatste minuut krijgt een keihard werkende Noor nog een kans, die ze helaas aan de verkeerde kant van de paal mikt. Dit duel verdiende niet echt een winnaar, dus de puntendeling is terecht.

De tweede helft werd er bij vlagen leuk gevoetbald! We hebben duidelijk een stijgende lijn te pakken, al is het nog allemaal broos. Wat we wel goed te pakken hebben, is als team een wedstrijd spelen. We knokken ons allemaal een slag in de rondte en dat zorgt wederom voor een verdiend puntje!

Meer positieve zaken? Top dat Yenthe weer mee wilde doen, die ondanks wat last een prima pot op de mat legde, Pennings die een geweldige pot speelde en zowel Anne als Fleur hebben zich prima staande gehouden in een potje met weer wat meer minuten op de klok!

Girl of the Match? Tot een kwartier voor tijd was bijna iedereen unaniem. Maar toen kwam Carmen nog even een hoofdrol opeisen. Toch gaan de meeste punten vandaag naar Romy P. Keihard geknokt, overal prima tussen gezeten, prima passes gezien! Ook de rest verdient een mooi compliment, weer alles eruit geperst!

Op naar DVS, dat vandaag net de koploper verslaat!