De Zweef VR1 - Colmschate '33 VR1

De Zweef VR1 - Colmschate '33 VR1

Een zorgvuldig samengestelde selectie, geweldig goed bij elkaar passende groep, heerlijke voorbereidende trainingen en nu op naar eindelijk weer wedstrijden spelen. Met De Zweef meteen een tegenstander van formaat, het team kwam vorig seizoen over van de landelijke 1e klasse zondag naar de 3e klasse zaterdag en deed vanaf de eerste wedstrijd mee om het kampioenschap. Corona gooide roet in het eten en met een achterstand van 1 punt (en een wedstrijd minder) bleef het team op een vertekende tweede plaats steken. Het team van oud Colmschate trainer Leen Bronkhorst is ook dit seizoen torenhoog favoriet voor de titel. Eens kijken hoe onze nieuw samengestelde, onervaren ploeg zich gaat wapenen tegen een geoliede machine. Het wordt tijd dat de bal weer gaat rollen!

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Dit team heeft nog geen wedstrijden gespeeld

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd
26 feb 2020 Colmschate '33 VR1 - Quick 1888 VR1 vr 2 - 2