Knallend van start in fase drie

Colmschate '33 JO9-5

CCW '16 JO9-2G

4e klasse (3e fase) 24

29 januari 2022 8:30

M.J. Reusken

Sportpark De Achterhoek
David Wijnveldtweg 2
7425AC
DEVENTER

Yes! We mogen weer!!
Vandaag de eerste pot van 2022 en ook fase 3 van de competitie. We beginnen met een thuiswedstrijd en ontvangen CCW'16 JO9-2G. Tijdens de trainingen laten wij al zien erg gemotiveerd te zijn en zo starten wij ook zeer fanatiek aan de wedstrijd.

Dit wordt binnen 3 minuten beloond met het eerste doelpunt. Na 10 speelminuten is de wedstrijd zelfs al gespeeld. Tijdens de time-out wordt de opdracht gegeven het veld groot te houden en netjes over te spelen naar elkaar. Wij zijn duidelijk een maatje te groot en spelen de wedstrijd eenvoudig uit. Eindresultaat is een klinkende 20-0 overwinning, gefeliciteerd mannen!

Volgende week staat de uitwedstrijd tegen Schalkhaar JO9-4 op de agenda, en ja... die kennen we nog van 'de winterse sneeuwpot' eerder dit seizoen.