JO9-5 sluit Fase 2 af met winst

7431BT
DIEPENVEEN
tel. 0570-592054

Vandaag spelen wij de laatste wedstrijd voor de winterstop in en tegen Diepenveen. Wij laten vandaag zien dat Colmschate JO9-5 door goed samen te werken de tegenstander volledig vast kan zetten op eigen helft. Onze keepers Castiël in de eerste helft en Gijs in de tweede helft kijken dan ook nagenoeg werkloos toe hoe onze mannen in het veld vanaf de eerste minuut doelgericht te werk gaan. Al in de eerste helft wordt het duidelijk dat er dubbele cijfers op het scorebord gaan komen. Diepenveen JO9-3 tegen Colmschate JO9-5 eindigt in een 0-13 overwinning. Een mooie afsluiter van de tweede fase, we gaan met drie punten in de tas weer trots terug naar Colmschate. We kijken vooruit naar onze eerste wedstrijd van fase 3. Nu eerst welverdiend genieten van de feestdagen en winterstop. Tot snel!