Colmschate jo11-1 maatje te groot voor Diepenveen

Sill Bierhof (schot)

22 augustus 2020 13:00

Onbekend

Zaterdag 22 augustus werd er in de middag vriendschappelijk gespeeld in en tegen Diepenveen.

Diepenveen dit seizoen onder leiding van een jonge gretige trainer werkte in de ochtend al een traingssessie af met zijn pupillen.

Of dit meespeelde in het  uiteindelijke wedstrijd verloop weet ik niet.

De wedstrijd begonnen voor de geelzwarten wat ongemakkelijk, waarschijnlijk kwam dit omdat we in een andere formatie voor de dag kwamen.

Ondanks dat we niet sterk begonnen was het balbezit wel in ons voordeel.

Toen er ongeveer 10 minuten gespeeld waren kwamen de eerste kansjes voor de geelzwarten.

Net voor de eerste time out werd er verdiend de voorsprong op het scorebord gezet.

We begonnen aan het 2e kwartier en al snel werd de voorsprong verdubbeld en vanaf dat moment keerde de wedstrijd meteen.

De geelzwarten gaven de toeschouwers met zo nu en dan zeer aantrekkelijk voetbal een leuke voetbalshow op de mat.

De rust werd bereikt met een 0-5 voorsprong en er kon tevreden terug gekeken worden op de eerste helft.

Na de rust werd er een kwartier lang nog steeds leuk gevoetbald en bleven de geel zwarten er driftig op los scoren.

Het laatste kwartier werd er minder gevoetbald en wilde iedereen een goaltje mee pikken want het werd een ouderwetse schiettent richting het goal van Diepenveen.

Helaas wist uiteindelijk niet iedereen te scoren maar bleef de teller op 0-19 staan.

Vandaag dus een maatje te groot voor Diepenveen en kunnen we tevreden terug kijken op 3 kwartier goed en leuk voetbal.

Wel leuk te zien dat er even wat tijd nodig was om te wennen aan een andere formatie maar deze bied wel perspectief voor de rest van het seizoen.

Dus door blijven gaan om deze manier en lekker blijven ontwikkelen met onze toppers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!