Laatste competitiewedstrijd word leuk en vermakelijk afgesloten

Colmschate '33 JO10-1

Groen Wit '62 JO10-1

Daan Kok (solo)
Dylano de Olde (intikker)
Assist: Selim Kiran
Santino Bruinsma (afstandschot)
... (schot)
Daan Kok (intikker)
Assist: Wouter Arts
Sill Bierhof (intikker)
Sill Bierhof (scrimmage)
... (scrimmage)
Santino Bruinsma (scrimmage)
Selim Kiran (schot)
... (e.d.)
Santino Bruinsma (afstandschot)

Hoofdklasse 04

7 december 2019 9:30

Onbekend

We speelde afgelopen zaterdag dan onze laatste wedstrijd als jo10 voor de competitie.
De technische staf gaf de kinderen mee om deze goed aftesluiten en vooral met plezier.
Elk woord werd letterlijk meegenomen de wedstrijd in.
Vanaf het eerste fluitsignaal(door de Opa van Wouter) lieten de kinderen hun voeten spreken en speelde ze voor elkaar.
De bal werd goed rond gespeeld en daar waar het kon werd de keeper van Groenwit'62 getest.
De schrepte ontbrak in de eerste 5 minuten maar toen de eerste goal gemaakt werd was het zelfvetrouwen hoog bij het elftal en ging de machine lopen.
De eerste goal was een vb van dat er goed gevoetbald werd, vanuit een corner van woeste Willem(Dylano) kon onze Japijo(Jenairo) verwoestend de bal in de goal knikken met zijn hoofd.
Daarna was het een aantal minuten later weer raak en Scoorde Kokkie(Daan) en woeste Willem(Dylano) in de zelfde minuut en zo stond het al binnen de 30 minuten 3 - 0.
Er werd weer is met veel plezier en waarbij de gunfactor hoog was leuk gevoetbald.
Veel van de goals werden goed uitgespeeld en waarbij de een al de trekker over kon halen om te scoren werd er vaak nog een medespeler gezocht die hem in kon tikken in een leeg goal.
Bij rust stond het scorebord op 6 - 1 en was het woeste Willem(Dylano) die voor een zuivere hattrick scoorde en Tinus(Santino) de mooiste goal maakte van de wedstrijd.
Met een zeer mooi geplaatst schot Tinus(Santino) de bal precies in de winkelhaak en kenners weten dat onze Tinus(Santino) een perfect schot heeft in zijn linkervoet.
Ondanks dat Groenwit'62 toch het net wist te vinden in de eerste helft werden er ook verschillende goeie reddingen gemaakt door onze Nelus(Vinchenzo) en konden ze gelukkig maar 1x scoren.
Ook dit was het perfecte werk van de geelzwarten in de verdediging want deze stonden ook als een sta in de weg voor Groentwit'62.
De technische staf gaf aan dat erna de rust gewoon lekker gevoetbald moest blijven worden en er ook niet meer woorden aan vuil gemaakt moesten worden.
In minuut 34 werd de 10 al bereikt  door de geelzwarten en was het de gedreven Sill die tweemaal heel gretig de rebound van de Groenwit'62 keeper alsnog kon verschalken.
De eindstand werd 14 - 3 en daar was alles meegezegd want de 2 goals die in de 2e helft vielen voor Groenwit'62  waren er 2 die door toen doen van een voetballende oplossing te zoeken door de geelzwarten knullig in eigen goal belandde.
Ook na het laatste fluitsignaal kregen we een compliment van de trainer van Groenwit'62.
Hij had liever een andere wedstrijd gezien en hadden vandaag totaal geen kans tegen het sterke spel van de geelzwarten.
Toch een compliment om in onze rugzak te stoppen.
Het najaarsseizoen werd afgesloten met een mooie pot voetbal en de statistieken van de competitie zijn 5(winst) om 5(verlies).
Dit was ook tekenend voor het najaarsseizoen want er werd soms zeer goed gevoetbald afgewisseld met zeer slechte potjes.
Het belangrijkste wel van het hele team is dat we nog steeds met stapjes groeien en we weer verder zijn als het begin van het seizoen.
Na de winterstop hopen we in te stappen in de 2e klasse maar dan als JO11 elftal.
We zullen met de 8 bestaande spelers en de terugkeer van onze mega Milena ons verder door ontwikkelen in ons voetbalproces.
Verder wil ik voor nu alle ouders, supporters en spelbegeleiders bedanken voor hun inzet en fanatisme die ze hebben getoond de laatste maanden.
Hopelijk zien we elkaar in het nieuwe seizoen ook weer net zo vaak en zullen we veel plezier en vermaak met elkaar mogen hebben.
Heel erg bedankt en tot snel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!