Helios jo10-1 verslagen in oefenpartij

Daan Kok (solo)
Assist: Sill Bierhof
... (schot)
Dylano de Olde (intikker)

20 april 2019 9:30

Afgelopen zaterdag waren de toppers vrij in competitieverband.
Zodoende werd er geoefend tegen een jo10 elftal uit de 2e klasse.
Het waren de Blauw wit hemden van Helios jo10-1.
Voor de wedstrijd waren de koppies wat gespannen omdat sommige geelzwarten de tegenstander al kenden.
Selim was vandaag afwezig omdat hij heerlijk aan het genieten is aan de turkse rivera.
Daar voor hadden we vandaag een nieuwe vervanger uit de jo9-2 Sill Bierhof.
Helios begon heel slaperig aan de wedstrijd en daar maakte de geelzwarten gretig gebruik van.
2 minuten gespeeld zorgde meteen voor een verdiende 2-0 voorsprong.
Helios werd na 10 minuten spelen wakker en dat zorgde meteen voor gevaar.
In de 10 minuten die volgde werden we wat overklast en zorgde Helios voor een 2-3 voorsprong.
Net voor rust werd de stand weer gelijk getrokken en werd de 3-3 gemaakt een verdiende stand voor de geelzwarten.
De achterhoede leverde weer zoals altijd veel strijd en het was voor helios een grote obstakel om langs Mega Milena en Wouter te komen ook zorgde Kokkie(Daan) en Tinus(Santino) voor veel rust achterin.
De 2e helft moest er lekker gevoetbald blijven worden, alleen het vizier moest op scherp gezet worden.
Fysiek was helios iets sterker maar voetballend waren de geelzwarten beter.
De 15 minuten na rust zorgde ook voor een doelpuntenfestijn want er werd riant uitgelopen na een 8-3 voorsprong.
Helios kwam nog terug met een aantal uitbraken die afgreond werden maar de overwinning kwam verder niet meer ingevaar.
De geelzwarten hebben Helios JO10-1 met 10-6 verslagen en dat is een mooi resultaat.
De doelpunten van vandaag zijn gemaakt door Kokkie(Daan) 4x, Tinus(Santino) 3x, Japijo(Jenairo) 2x en woeste Willem(Dylano) 1x.
Alle geelzwarten haalde weer een dikke voldoende en Sill heeft zijn debuut goed waar gemaakt(een speler om in de gaten tehouden voor de toekomst).
Aankomend weekend zijn we vrij ivm koningsdag maar de week erop zal een zware week worden met goede tegenstanders.
4 mei uit tegen CSV, 8 mei uit na Schalkhaar en op 11 mei trappen we thuis af tegen Robur et Velocitas.
Als de inzet, passie, strijd en plezier aanwezig is zoals de laatste weken dan kunnen dit hele leuke wedstrijden worden en zullen we met ze allen geniet van 3 mooie topwedstrijden.
Tot dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!