Jo9-1 veegt met een geelzwarte tornado Voorwaarts van het veld.

Voorwaarts T JO9-1

Colmschate '33 JO9-1JM

Hoofdklasse 04

18 mei 2019 8:45

Onbekend

Afgelopen zaterdag was het mogelijk voor Colmschate om zich te revancheren na de 2 eerdere nederlagen.
Robur et Velocitas en Schalkhaar lieten zien in de voorgaande wedstrijden zien dat zij toch wel de sterkste teams uit deze competitie zijn.
In de vroege ochtend werd er afgetrapt op een heerlijk goed bespelend grasveld.
Dit is voor de meeste spelers van ons nog wel is een obstakel.
Kort na de aftrap werd er meteen gescoord door Voorwaarts het leek er dus op dat er weer een zware wedstrijd aan zat te komen.
De geel zwarten veranderde stand binnen 5 minuten in een 1-5 voorsprong.
Varierend van solo's, snelle aanvallen en 2x een corner die ingekopt werd.
Door een wisselings systeem waarbij  vandaag een ieder  op een andere plek speelde werpte dat zijn vruchten goed af.
Een woeste Willem(Dylano) die de rol achterin waarnam en een Japijo(Jenairo) die als voorhoede speler begon.
De enige vaste plek die ingenomen werd was door Nelus(VInchenzo) die als sluitpost ook vandaag weer een hele goeie pot keepte.
Tot de rust werd er nog lekker gevoetbald en stoomde de geelzwarten door tot 1-9.
Ondanks dat Voorwaarts geen eens heel slecht speelde waren het de geelzwarten die beloond werden.
De frustratie van de afgelopen 2 wedstrijden door het verlies kwam nu door inzet en plezier tot een mooie euforie.
Meteen na de rust was het nog niet gedaan want ook nu gingen de geelzwarten vrolijk door.
Er werd weinig geklaagt door de staf er vielen mooie goal en uiteraard ook wat frommel goals.
De scherpte en het fanatisme bleef erin en de teller liep door voor de geelzwarten.
Het enige minpuntje was dat we vandaag niet compleet waren want onze meg Milena was aan het genieten van een weekendje weg.
Voor de rest haalde iedereen zijn niveau of steeg daar zelfs bovenuit.
Ook was het mooie dag want iedereen scoorde zijn doelpunt behalve onze goallie niet.
De eindstand werd  1-17 en dat is volgens mij de grootste uitslag die ik voorbij heb zien komen in de competitie.
1 - 17  in de hoofdklasse dan mag je toch wel zeggen dat je met een stel toppers te maken heb.
Hier een overzicht (eenmalig) omdat er zoveel gescoord is.
Japijo(jenairo) 5x, Kokkie(daan) 4x, Selim 4x, Tinus(santino) 2x, Wouter en woeste Willem(Dylano) beide 1x.
Voor aankomende zaterdag spelen we onze laatste thuiswedstrijd van het seizoen dus wel leuk dat er zoveel mogelijk ouders, opa's, oma's, oom's, tante's, neefjes, nichtjes en alle andere belangerijke personen onze de laatste thuiswedstrijd komen aanmoedigen.
Confetti kanonen, spandoeken, fakkels alles is toegestaan om onze laatste thuiswedstrijd leuk af te sluiten.
We trappen af om 0940 een ongebruikelijke tijd voor ons maar we zullen gebruikelijk ons van de beste kant weer laten zien.
Tot dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!