Gelijk opgaande wedstrijd eindigt in verlies voor Colmschate jo9-1.

Rohda Raalte JO9-1

Colmschate '33 JO9-1JM

Daan Kok (schot)
Assist: Wouter Arts
... (scrimmage)
Daan Kok (schot)
... (afstandschot)
... (afstandschot)
Jenairo Picauly (afstandschot)
Jenairo Picauly (afstandschot)

Hoofdklasse 04

6 april 2019 9:30

Uit na Rohda Raalte stond gisteren op het programma.
Vorig seizoen werd de wedstrijd in de laatste seconde gewonnen door de geelzwarten.
Na 4 overwinningen wouden we deze reeks door zitten.
Al voor de wedstrijd kwam de eerste tegen slag.
Woeste Willem(Dylano) moest al afhaken omdat zijn buikgriep toch nog niet helemaal over was.
De aftrap was daar en we begonnen goed aan de wedstrijd.
Wouter werkte een bal blind na voren die met geluk voor de voeten van Kokkie(Daan) kwam.
Deze wist zijn tegenstander goed te omzeilen en kon zo de 0-1 binnen schieten.
Enkele minuten later wist Tinus(Santino) met een bekeken pass weer Kokkie(Daan) te bereiken en wederom passeerde hij de goallie van Rohda.
0-2 echter konden we hier niet heel lang van genieten want door miscommunicatie tussen Wouter en mega Milena rolde de bal ongelukkig langs onze goallie Nelus(Vinchenzo).
Zoals vaker de laatste weken werd meteen de rug gerecht en zochten de geelzwarten meteen weer de aanval.
Japijo(Jenairo) veroverde bal op het middenveld en speelde goed de bal door na Tinus(Santino).
Tinus(Santino) wist hier wel raad mee en plaatste de bal goed in de kruising 1-3!
Na de 1-3 keerde de wedstrijd richting overwicht voor de Raaltenaren.
Deze wisten in 5 minuten tijd de voorsprong te nemen van 5-3.
Een paar ongelukkige tegen goals en niet goed dekken werd genadeloos afgestraft.
Waar we van te voren hadden afgesproken de wedstrijd vroegtijdig te beslissen kregen we nu de deksel op de neus.
De 2e helft begonnen we heel fel en sterk maar zat het geluk niet aan onze zijde.
Een paar schoten net naast, op de paal en lat of goede reflexen van de goallie van Rohda.
De aansluiting liet nog even op zich wachten.
Deze kwam wel en Japijo(Jenairo) scoorde 2x met een goed afstandsschot en een zeer bekeken boogbal vanaf de middenlijn voor de 5-5.
Een gelijkspel was wel een mooie uitslag voor deze wedstrijd maar de geelzwarten vergaten dat we nog een kleine 10 minuten moesten spelen.
De geelzwarten wisten het niet meer en Rohda scoorde 2x.
Bij sommige spelers was goed te zien dat er lood in de benen zat en dat was jammer want met een fitte groep hadden we zeker niet hoeven te verliezen van deze ploeg.
Verder niet genoemd in het verslag maar zeker opvallend vandaag Selim.
Veel goede actie's en veroveringen konden ook niet helpen aan een overwinning.
Na 4 winstpartijen moesten we nu handelen met een nederlaag.
Er waren zeker plus punten tijdens deze partij en die nemen we ook lekker weer mee.
Volgende week kunnen we ons revancheren thuis tegen vv Berkum en als iedereen lekker op tijd zijn mandje in gaat en zorgt dat hij fit is schat ik de kansen zeer groot in.
Voor nu gaan we maandag en woensdag weer lekker trainen en ons voorbereiden op weer een leuke wedstrijd.
Dus wie deze TOPPERS wil zien hoe zij zich revancheren op 13 april 0830 op het hoofdveld op sportpark de Achterhoek.
Tot dan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!