Geelzwarten verliezen van buren in vermakkelijke wedstrijd.

Schalkhaar JO9-1

Colmschate '33 JO9-1JM

Hoofdklasse 04

8 mei 2019 18:00

De avond wedstrijd tegen Schalkhaar is helaas verloren.
Waar de motivatie erg hoog was werd de spanning bij sommige te veel.
In de eerste 5 minuten was het erg aftasten door beide en waren er kleine kansjes voor beide.
De wit hemden sloegen daarna 2x toe in een minuut tijd.
Vanaf dit moment nam Schalkhaar het spel over en werd het dudielijk dat er 1 dragende speler aan hun zijde was die voor veel gevaar zorgde.
Na een kleine 10 minuten gespeeld te hebben werd de 2-1 nog wel gemaakt.
De eerste helft werd met een 3-1 achterstand afgesloten door een klein overwicht van Schalkhaar en zodoende was de rust stand ook terecht.
De 2e helft moest er uit een ander vat getapt worden anders zou de wedstrijd eentonig worden.
het werd niet eentonig alleen de scherpte was bij 1 team aanwezig want de geelzwarten kregen genoeg kansen.
Helaas resulteerde dat niet in goals.
Positieve was dus wel dat er genoeg kansen kwamen alleen we voor de goal te veel scherpte miste.
Juist in een wedstrijd als deze is dat jammer want dat doet je dan de das om.
Niks te nadele van Schalkhaar want deze waren goed aanwezig.
Misschien nog wel geluk dat ook bij hun niet iedereen het niveau van normaal haalde.
Wel zijn we als team tot de laatste minuut met zijn allen strijdend ten onder gegaan.
De eind uitslag 7-2 was misschien wel iets te geflatteerd wat betreft de kansen van de geelzwarten.
Zo moeten we de eerste overwinning tegen onze buren nog even op ons laten wachten.
Op na zaterdag want dan wacht ons de wedstrijd tegen Robur et Velocitas ook weer een goede tegenstander.
hopelijk hebben we dan wat meer scherpte en kunnen we het de Apeldoorners moeilijk maken.
Super trots dat we weer als team er wel gestaan hebben en we ondanks het verlies wel genoten hebben met ze alle en het plezier er in houden.