MIQA Makelaardij voor drie jaar sponsor van SV Colmschate ‘33

13 mei 2018 17:45

Gisteren op een prachtige, zonovergoten, voetbalmiddag in Colmschate beleefde de club ook buiten de lijnen een mooi hoogtepunt. MIQA Makelaardij en SV Colmschate ’33 ondertekenden een nieuwe sponsorovereenkomst die beide partijen voor de komende drie seizoenen aan elkaar verbindt.

Namens MIQA was eigenaar Tom Oosterhuis aanwezig voor het zetten van een handtekening. Tom voetbalt zelf als sinds zijn jeugd bij SV Colmschate ’33 en is een echte clubman. Op dit moment is hij actief als speler van zaterdag 3. Ook zijn bedrijf MIQA is geen onbekende naam binnen de club. Evenementen als de Patat- Snertloop en het Jeugdkamp konden en kunnen worden georganiseerd, mede dankzij de sponsorbijdrage van MIQA.

Onderdeel van de nieuwe overeenkomst is uiteraard ook wat exposure op het sportcomplex. Omdat de makelaardij het plaatsen van reclameborden een beetje te alledaags vond, werd er in overleg met de club gekozen voor een origineel en ludiek alternatief: Twee verkoopzuilen werden omgeturnd tot reclamezuilen. Enkele leden vroegen zich in het begin af of de club in de verkoop was gezet maar dit bleek uiteraard niet het geval.

SV Colmschate ’33 is bijzonder content met afsluiten van deze sponsorovereenkomst. Samen met MIQA hopen wij op een langdurige en vruchtbare samenwerking.

Over MIQA
MIQA makelaardij is in november 2009 opgericht. Een nieuw kantoor, met nieuw elan, maar met de voeten stevig in de Deventer aarde. Eigenaar Tom Oosterhuis is opgegroeid in Colmschate en kent de lokale markt dus als geen ander. MIQA wil zich tevens onderscheiden door de dienstverlening op een hoger peil te brengen, elke klant te begeleiden en innovatief de markt tegemoet te treden.
Een huis kopen is altijd een spannende aangelegenheid. Daarom biedt MIQA de mogelijkheid de dienstverlening af te stemmen op de persoonlijke wensen van de klant. Van het begeleiden van de koop, het zoeken naar de juiste hypotheek tot het afsluiten van de opstalverzekering. MIQA kan door de samenwerking met Finenzo een totaalpakket aan services bieden.
Maar ook voor de verkopende partij zet MIQA net dat stapje extra. Voor huizenverkopers wordt samengewerkt met fotografen, stylisten en bedrijven voor digitale presentaties. Alles om de woning zo optimaal mogelijk te presenteren.

Kijk voor meer informatie op http://miqa.nl/