Pupillen van de week genieten van topmiddag!

6 december 2018 19:00

Afgelopen zondag bij de wedstrijd tussen Colmschate '33 en SP Lochem waren Zoë en Erren uit de JO10-3 'Pupil van de Week'. Ondanks dat de wedstrijd voor een flinke domper zorgde, was het voor Zoë en Erren een mooie voetbalmiddag. Hieronder een kort verslagje van beide spelers:

Op zondag 2 december mochten wij pupillen van week zijn tijdens de wedstrijd tegen SP Lochem. Om 13.15 uur moesten wij ons in de bestuurskamer melden bij Ans Westenbroek. Van haar kregen we eerst wat drinken en daarna kregen we een trainingspak met daarop de tekst ‘pupil van de week’. Ans legde ons uit wat we allemaal moesten doen.

Na de uitleg was het tijd om het veld op te gaan om met de spelers bezig te gaan met de warming up. Toen iedereen goed warm was vertrokken we richting de kleedkamer om de wedstrijddetails goed door te spreken. Vlak voordat we weer richting het veld gingen, lieten alle spelers een harde yell horen. Iedereen was er klaar voor!

Wij mochten, als pupil van de week, voorop lopen. In het midden van het veld nam iedereen plaats. Handen werden geschud en iedereen wensten elkaar een goede wedstrijd. De aftrap werd door ons genomen en al snel volgde daar het doelpunt van Zoë. Erren kreeg ook nog een kans om te scoren.

Nu was het tijd om de wedstrijd echt te laten beginnen en namen wij plaats op de gereserveerde plekken op de tribune. Al snel volgde het eerste doelpunt voor Colmschate. Aanvoerder Jarmo scoorde door middel van een penalty. De bal was onhoudbaar voor de keeper van Lochem. 1-0! Helaas bleef de voorsprong niet voor Colmschate. Na ruim 90 minuten speeltijd werd de wedstrijd beëindigd met een stand van 1-5.

Na de wedstrijd kregen we allebei een bal met daarop alle namen van de spelers. Wij vonden het erg leuk om pupil van de week te zijn.

Zoë en Erren van JO10-3