MO13-1 heeft titel voor het grijpen

25 november 2018 15:00

De meiden van MO13-1 maken zich op voor een kampioenschap. Op zaterdag 1 december wacht de wedstrijd tegen de nummer twee. Waar de meiden in het geel/zwart de heenwedstrijd nog verloren van deze tegenstander, hebben ze zich met prima voetbal weer in de race voor het kampioenschap gewerkt en hebben ze alles in eigen hand. MO13-1 is in grote lijnen al jaren bij elkaar en met de nodige aanvullingen worden daar nu de vruchten van geplukt. Deze meiden spelen in hun leeftijdsklasse op het allerhoogste niveau en werken wekelijks met veel inzet en plezier hun wedstrijden af. Ze kunnen alle steun en aanmoedigingen gebruiken, dus kom 1 december 12.30 de tribune vullen en schreeuw de meiden naar hun dik verdiende titel!