Stem op de 'Vrijwilliger van het Jaar'

7 december 2018 14:15

Naast de nominatie van Miranda Pereboom als 'Clubheld van het Jaar' hebben we bij SV Colmschate '33 uiteraard ook weer onze eigen 'Vrijwilliger van het Jaar'-verkiezing.
Zoals ieder jaar, is deze actie eigenlijk bedoeld om alle vrijwilligers onder de aandacht te brengen en te bedanken voor hun inzet. Maar er is uiteindelijk één persoon die alle dank namens alle vrijwilligers in ontvangst neemt.

Jij kunt bepalen wie deze eervolle titel een jaar lang mag dragen door een vrijwilliger te nomineren. Een nominatie is een erkenning voor iemand die bergen of bergjes werk verzet voor de club. Want hoe klein de bijdrage aan het vrijwilligerswerk ook is, alles is onontbeerlijk en belangrijk

Stuur je nominatie voor 10 december naar [email protected]

Vergezel je nominatie met goede argumenten en je mag ook best meerdere vrijwilligers voordragen, als je het moeilijk vindt om te kiezen.