Stem op Miranda Pereboom als 'Clubheld van het Jaar'

15 november 2018 18:00

Namens SV Colmschate '33 is Miranda Pereboom in de race voor de titel 'Clubheld van het Jaar'. Op dit moment staat ze op plaats drie in de regio Deventer maar als je onderstaande bericht leest kun je eigenlijk maar tot één conclusie komen: Dat is twee plaatsen te laag...dus stem op Miranda.

SV Colmschate '33 kan alleen bestaan door al onze vrijwilligers die week in week uit de handen uit de mouwen steken. Onder andere scheidsrechters, trainers en mensen in de kantine zorgen ervoor dat onze voetballers elk weekend kunnen genieten van deze prachtige sport.

Onze vereniging wordt voor 100% gerund door vrijwilligers. Sommigen zie je op of langs het veld, of achter de bar in de kantine. Veel andere vrijwilligers zijn een stuk minder zichtbaar. De bestuurders, de veld- en kleedkamerplanners, de wedstrijdsecretarissen. Ook zij vervullen elk weekend weer een belangrijke rol.

Als bestuur mochten wij één vrijwilliger namens de club inschrijven voor de verkiezing ‘Clubheld van het jaar’. Dat is natuurlijk ontzettend lastig aangezien iedere vrijwilliger voor ons eigenlijk een clubheld is.

Uiteindelijk hebben wij besloten om Miranda Pereboom voor te dragen als clubheld. Zij was en is als kledingcoördinator belast met de enorme taak om de transitie naar Hummel-kleding in goede banen te leiden en heeft dit naar ons idee op een geweldige wijze gemanaged. Daarnaast is ze als elftalleider betrokken bij het vrouwenelftal en stond aan de basis van het recente project om alle speelsters wat vrijwilligerstaken binnen de vereniging te laten oppakken. Ten slotte werd Miranda aan het eind van vorig seizoen een clubheld in de meest letterlijke zin van het woord toen ze eerste hulp verleende bij een onwel geworden voetballer op ons sportcomplex.

Kortom genoeg redenen om op Miranda te stemmen! Daarnaast maken wij als club ook nog kans op een mooie geldprijs. Stemmen kan via:

.