Wolters keuken en bad subhoofdsponsor SV Colmschate ‘33

8 oktober 2018 21:00

Op zondag 7 oktober, voorafgaand aan de stadsderby tussen Colmschate en Helios, zette eigenaar Geert Wolters zijn handtekening onder een nieuwe sponsorovereenkomst. Wolters keuken en bad is de komende vijf seizoenen subhoofdsponsor van de voetbalvereniging.

Onder toeziend oog van een afvaardiging van de selectie, de PR-commissie en het hoofdbestuur werd de overeenkomst tussen beide partijen geformaliseerd. Aansluitend was er tijd voor een foto, een speciaal Wolters-gebakje en uiteraard werd er ook uitgebreid geproost op een mooie en vruchtbare samenwerking.

Voorzitter Peter Janssen toonde zich erg verheugd met de nieuwe overeenkomst: “Prachtig dat een onderneming uit Colmschate zich op deze wijze verbindt aan onze vereniging. De verbondenheid tussen beide partijen was natuurlijk al langere tijd aanwezig maar krijgt door deze overeenkomst een prachtige impuls.”

Locaties en openingstijden

Deventer