Colmschate ontmoet Rohda Raalte in bekertoernooi

28 september 2018 14:00

Het eerste elftal heeft in de eerste knock-out ronde van de districtsbeker een thuiswedstrijd tegen Rohda Raalte geloot. Een mooi affiche tussen twee clubs die vaak zaken met elkaar deden op de ‘transfermarkt’. Zo speelden bijvoorbeeld Jolf Stel, Sander Poll, Ruben Tepperik en Coen Zwollo in het geelzwart en geelrood. Afgelopen seizoen maakte Wesley Hansler de overstap vanuit Colmschate naar Raalte.

Rohda Raalte speelde lange tijd in de hoofdklasse waarin zelfs een keer promotie naar de Topklasse dichtbij was. Momenteel speelt het team van trainer Frank Tempelman in de eerste klasse. De competitie werd afgelopen zondag met een overtuigende 0-4 overwinning op degradant BVC ’12 begonnen.

Ook voor een aantal andere teams zorgde de bekerloting voor uitdagende wedstrijden:

• Colmschate JO19-1 speelt zaterdag 20 oktober thuis tegen 3e divisionist HSC ’21 JO19-1
  • Colmschate JO15-1 is vrijgeloot.
  • Colmschate JO13-1 speelt op zaterdag 20 oktober een thuiswedstrijd tegen 1e klasser SP Teuge JO13-1.
  • Het tweede zondagelftal speelt op woensdag 17 oktober een thuiswedstrijd tegen Enter Vooruit 2 dat uitkomt in de zaterdag 1e klasse.

De loting voor het meisjesvoetbal en het 4e zondagelftal is nog niet bekend.