Info De Grote Clubactie

13 september 2018 12:00

Op zaterdag 15 september 2018 start de Grote Clubactie. SV Colmschate’33 doet dit jaar ook weer mee en willen wij natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Ons doel dit jaar is voor allerlei materialen. Een lot kost € 3,-. Van de opbrengst gaat maar liefst 80% (ofwel € 2,40 per lot) naar onze clubkas! Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000,-! Hieronder vind je meer informatie over deze Clubactie.

Wie gaan de loten verkopen?
Alle jeugdleden die in de O8, O9, O10 en O11-categorie spelen, ontvangen komende zaterdag van hun trainer of leider een verkoopboekje.

Wat is de bedoeling?
Het verkopen van de loten is heel eenvoudig.
We kiezen ervoor om direct de loten te verkopen met een eenmalige machtiging.
Eenmalige machtiging: De koper vermeldt zijn gegevens en rekeningnummer op de pagina ‘Eenmalige Machtiging (SEPA)’ en het bedrag wordt eenmalig van de rekening afgeschreven. Het lotnummer staat op het bankafschrift van de koper. Let op! Vraag bij het invullen van de gegevens het IBAN (volledig rekeningnummer) aan de lotenkoper.
Wanneer de koper een lot heeft gekocht, geef je de persoon een bedankbriefje (zit rechts naast het invulvak voor ‘Eenmalige Machtiging (SEPA)’). Hij kan dan zelf de deurzegel uitscheuren en met een plakbandje aan zijn deur bevestigen.

Wanneer is de actie?
De Grote Clubactie 2018 start op zaterdag 15 september. Vanaf die dag mag je beginnen met de lotenverkoop. De trekking van de grote clubactie is op 13 december. Op 14 december wordt de uitslag op geplaatst op internet.

Aan wie mag je verkopen?
Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij je familie, vrienden, buren, enz. Daarnaast kun je langs de deuren gaan in jouw buurt, zodat je zoveel mogelijk loten verkoopt. Let op: lotenkopers moeten wel 18 jaar of ouder zijn!

Wat kan jij als lotenverkoper winnen?
- Bij de verkoop van 8 loten verdien je een tegoedbon voor een patatje met drinken.
- Bij de verkoop van 20 loten verdien je een shirt van een topclub naar jouw keuze.
- Bij de verkoop van 35 loten verdien je een shirt met broekje van een topclub naar jouw keuze.
- Bij de verkoop van 50 loten verdien je een trainingspak van een topclub naar jouw keuze.

Wat verkooptips om zoveel mogelijk loten te verkopen!
- Begin meteen op zaterdag 15 september anders zijn anderen je voor!
- Vertel mensen dat ze leuke prijzen kunnen winnen en dat van elk lot € 2.40 naar je club gaat, noem de naam van je club.
- Ga zo rond etenstijd dan zijn de meeste mensen thuis.
- Vraag ook je familie, kennissen en collega’s van je ouders om een lot te kopen.
- Probeer ook loten bij de club te verkopen bijvoorbeeld in de kantine en langs het veld.
- Als mensen geen lot van je willen kopen respecteer dat.. laat je inspireren door de mensen die wel een lot kopen.

Verkoopboekje inleveren
Is je boekje vol of ben je klaar met verkopen? Lever het dan in bij je trainer/leider vóór zaterdag 13 oktober. Je kan de loten ook inleveren bij het wedstrijdsecretariaat daar staat een box waar de loten in kunnen.

Online bestellen kan ook: http://www.clubactie.nl/actie/SportverenigingColmschate1933