Oude tenues | Nieuwe tenues

19 augustus 2018 15:00

Elke zomer is het weer een hele opgave om 'Project: Teamkleding' tot een goed eind te brengen. Van inzamelen tot herstellen, aanvullen, opnieuw bedrukken en weer uitreiken. Dit jaar was het klusje nog wat omvangrijker aangezien we komend seizoen in nieuwe tenues gaan spelen.

In mei en juni zijn de oude tenues weer ingeleverd. Alles is vervolgens uitgezocht en weer in kledingtassen gestopt voor een nieuwe bestemming: Het project van de Mineke Foundation in Liberia.De nieuwe kleding was reeds uitgezocht en besteld en kon rechtstreeks door naar de drukker waar de bedrukte kleding weer kon worden opgehaald. Vervolgens was het weer een kwestie van uitzoeken en alle kleding in de juiste teamtas stoppen. Inmiddels komt het einde van dit project in zicht en hebben de eerste teams hun wedstrijden in het nieuwe tenue gespeeld.

Je kunt je voorstellen dat dit voor een grote vereniging als de onze een enorm karwei is geweest. We zijn de vrijwilligers enorm dankbaar die zich hier voor hebben ingezet. Uiterlijk 30 augustus ontvangen alle teams een uitnodiging op de teamtas met kleding op te komen halen. En mocht er onverhoopt wat mis gaan bij uitreiking van de kleding...dan vragen wij een klein beetje begrip.