Patat-snertloop 2024 met aansluitend nieuwjaarswedstrijden D1/H1 en nieuwjaarsreceptie

1 december 2023 19:15

De Patat-Snert Loop komt eraan op 7 januari 2024!
Verdere details over de starttijden volgen binnenkort.

Nieuwjaarswedstrijden en nieuwjaarsreceptie
En dat is nog niet alles! Na de loop zijn er nieuwjaarswedstrijden voor vrouwen en heren 1, gevolgd door de nieuwjaarsreceptie.

Afstanden:
  • G1, JG1, CL, J08, J09:
1 km
  • J010 t/m J012:
2 km
  • M0/J013 t/m J019 en Senioren teams:
3 km

Geef je op bij je teamleider voor deze sportieve uitdaging! Gratis entree met een keuze tussen heerlijke patat of warme snert na de race.
Zorg ervoor dat je het inschrijfformulier vóór 3 december hebt ingeleverd!

Mis dit niet, noteer het in je agenda en bereid je voor op een geweldige start van het nieuwe jaar vol sport en gezelligheid!