Aftreden voorzitter SV Colmschate '33

29 november 2023 20:15

Beste leden en betrokkenen van SV Colmschate ‘33,

Tijdens de afgelopen ALV heeft onze voorzitter, Christel Hakeboom, aangegeven om vanwege persoonlijke redenen en professionele verplichtingen af te treden als voorzitter van SV Colmschate ‘33.

Gedurende haar voorzitterschap heeft Christel zich met toewijding ingezet voor onze club. We zijn dankbaar voor de tijd en energie die zij in de club heeft gestoken en kijken terug op haar positieve bijdragen.

Als bestuur van SV Colmschate ‘33 zullen we nu gezamenlijk werken aan een soepele overgang. We zullen jullie op de hoogte brengen als er nieuws te melden is in onze zoektocht naar een nieuwe voorzitter.

Namens het bestuur en alle leden willen we Christel nogmaals bedanken voor haar toewijding en inzet. Laten we als clubgemeenschap samenwerken om SV Colmschate ’33 een positieve toekomst te bieden.

Mochten jullie vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met het bestuur. We rekenen op jullie begrip en steun in deze overgangsperiode.

Met sportieve groet,

Bestuur SV Colmschate ‘33