Update nieuwbouw plannen

17 september 2023 11:00

Het zal jullie ongetwijfeld niet ontgaan zijn, maar de presentatie en eerste instemming van het concept nieuwbouw plan tijdens een extra geplande ALV in week 36 hebben wij helaas niet gehaald. Verschillende oorzaken liggen hier aan ten grondslag. Voor het ontwerpen van een eerste bouwontwerp was meer tijd nodig dan voorzien en daarnaast hebben de leden van de werkgroep natuurlijk ook gewoon van hun welverdiende vakantie genoten.

Op dit moment worden verscheidende potentiële aannemers aangeschreven met het verzoek om een eerste prijsindicatie af te geven. Dit is nodig om de vervolgstappen m.b.t. de wijze van financieren helder te krijgen.

De achterstand t.o.v. de eerder bekend gestelde planning bedraagt nu circa 11 weken.

Dit betekent dat de eerste extra ALV, waarbij de plannen worden gepresenteerd, nu gepland staat voor week 47 en de tweede ALV (om definitief een akkoord van de leden te krijgen) in week 10 van 2024.

Het balletje rolt dus nog steeds, maar het gaat iets langzamer dan gehoopt.

Wij houden jullie uiteraard op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Peter Janssen

Voorzitter Werkgroep Nieuwe Accommodatie