Wedstrijdkleding

1 september 2023 21:30

Beste trainers en leiders,

Aanstaand weekend begint de competitie en ondanks een strakke planning hebben we vertraging opgelopen in de levering van de wedstrijdkleding. Dinsdag 29 augustus is de kleding geleverd en we zijn met man en macht bezig de kledingtassen gereed maken zodat ze voor het weekend klaar zijn.

Helaas zijn we hierdoor wel genoodzaakt te improviseren wat betreft de uitgifte, en is slechts één mogelijkheid om de tassen met kleding op te halen, vrijdag 1 september tussen 13.00 en 16.00 uur.

De tassen worden per team uitgegeven en er mogen maximaal 3 vertegenwoordigers per team zich gelijktijdig melden bij de uitgifte, deze vertegenwoordigers kunnen leiders, trainers of ouders zijn maar geen jeugdleden. De uitgifte vindt plaats bij de entree van het kleedkamergebied achter de kantine.

Alle tassen van het betreffende team worden in één keer uitgereikt aan deze vertegenwoordigers die vervolgens zelf zorgdragen voor verspreiding binnen het team. Uiteraard mag de rest van het team wel elders op het terrein van Colmschate wachten.

Houd er rekening mee dat circa 15 tassen met kleding het nodige volume met zich meebrengt, op de fiets komen is dan misschien niet zo handig.

Zoals gezegd er is slechts één moment om de kleding op te halen, dus organiseer iets met ouders om het te realiseren, enkel samen kunnen we iedereen tijdig van de kleding voorzien.

Klein puntje van aandacht nog: ondanks diverse herinneringen hebben een aantal leden geen maten doorgegeven, deze leden ontvangen alleen een tas zonder inhoud en kunnen hun maten alsnog doorgeven (shirt/jack, short/broek en sokken) via [email protected], de kleding kan dan in de week van 11 september worden opgehaald.

In elke tas zit een briefje met het kledingreglement, attendeer iedereen daarop! Hierop staan ook de contactgegevens van de kleding coördinator voor het eventueel ruilen van maten. (1e mogelijkheid week van 11 september)

Met sportieve groet de kledingcommissie

Met sportieve groet,

Miranda