SV Colmschate ’33 en Rowdy van der Hoop stoppen samenwerking

23 februari 2023 12:45

SV Colmschate ’33 en hoofdtrainer Rowdy van der Hoop hebben de samenwerking met onmiddellijke ingang stopgezet.

Rowdy van der Hoop was bezig aan zijn derde en laatste seizoen bij Sv Colmschate ’33.
Van de eerste 6 wedstrijden werden er weliswaar nog 5 gewonnen, maar daarna behaalde de ploeg slechts 1 punt in 8 wedstrijden.
Daardoor staat de ploeg nu op een teleurstellende 10e plek, wat met de verzwaarde promotie- degradatieregeling een plek in de nacompetitie betekent. De club hoopt de negatieve reeks van de afgelopen maanden nog te kunnen ombuigen naar een positieve richting het einde van het seizoen.

Er wordt nog gekeken naar wie de honneurs de komende maanden gaat waarnemen.

Momenteel is de club met diverse trainers in gesprek en hoopt men op zeer korte termijn bekend te kunnen maken wie het stokje tijdelijk overneemt.

Ondanks dat de wegen scheiden wil de club Rowdy van der Hoop enorm bedanken voor zijn inzet van de afgelopen jaren en wenst hem voor volgend seizoen veel succes toe bij zijn nieuwe club WWNA.