Nieuwe hoofdtrainer voor SV Colmschate

23 december 2022 11:30

Wij zijn verheugd dat wij kunnen vertellen dat vanaf volgend seizoen Sander Poll de nieuwe hoofdtrainer wordt van SV Colmschate. De club waar hij is opgegroeid en hem mede heeft gevormd tot wie hij is geworden.

Sander: "Ik ben de club dankbaar dat zij mij de kans bieden om er volgend jaar als hoofdtrainer aan de slag te gaan. Ik kijk enorm uit om samen met de spelers, staf en supporters de club verder te helpen aan de ontwikkelingen die de laatste jaren zijn ingezet."

Sander is momenteel nog trainer bij SC. Overwetering, de club uit Olst die hem enkele jaren geleden de kans bood om als hoofdtrainer zijn debuut te maken.

Sander volgt Rowdy van der Hoop op, die na een periode van drie seizoenen SV Colmschate '33 gaat verlaten.