Kom jij het Bijzondere Eredivisie-team van Go Ahead Eagles aanmoedigen?

9 september 2022 15:15

Full support! Dat is waar we voor gaan op zondag 25 september. Op deze dag komen vijf teams in actie in De Adelaarshorst tijdens de eerste toernooidag van de Bijzondere Eredivisie. Naast FC Emmen, NEC, ADO Den Haag en FC Groningen verschijnt uiteraard ook Go Ahead Eagles op het veld!

In dat laatste team spelen ook Cammy van de Burg en Amber Ziombra. Beiden van SV Colmschate ’33.

De aftrap van de eerste wedstrijden is om 11:30 uur. De Adelaarshorst is van 10:45 tot 14:00 uurgratis toegankelijk voor publiek. Gedurende de toernooidag zijn er op het supportersplein verschillende activiteiten te doen. Zo is de Deventer Sportploeg aanwezig met een sportcarrousel. Ook het Supportershome is geopend.

De Bijzondere Eredivisie is een initiatief van Stichting Het Gehandicapte Kind en heeft als doel om nóg meer kinderen met een handicap te laten sporten.

Graag tot zondag 25 september in De Adelaarshorst!
Bron: Go Ahead Eagles