Trainingsschema

10 augustus 2022 16:00

Binnenkort zal de eerste versie van het trainingsschema verschijnen. Kijk in het menu onder [Voetbal] > [Trainingsschema] voor de meest actuele versie.

De trainingen beginnen weer! Onderstaand vind je de link naar het schema. Een datum waarop de tags worden uitgedeeld, moet helaas nog geprikt worden. Gelukkig hebben de meeste trainers nog een tag van afgelopen seizoen en dus wordt het de eerste periode een kwestie van even een tag van een andere trainer lenen mocht je er nog geen hebben.

Het ballenhok is compleet verbouwd en alle teams beschikken vanaf heden over een ballenkar. Om het ballenhok op orde te houden en de kans op ontvreemden van spullen zo klein mogelijk te houden, hebben we wat regels opgesteld. Ook nog een reminder voor wat regels rondom wedstrijddagen.

In iedere ballenkar zit het aantal ballen dat bij het betreffende team hoort:

08 t/m 011 10 ballen per kar
013 t/m 019 16 ballen per kar

Regels trainen/ballenhok/goaltjes:

• Als je je ballenkar uit het ballenhok hebt gehaald, doe je te allen tijde de deur van het ballenhok weer op slot (geen container tussen de deur en kozijn laten staan zodat een ander in het ballenhok kan)
  • Als je klaar bent met trainen, zet je je ballenkar weer terug in het ballenhok op de aangegeven plek. Daarnaast plaats je de losse wielenset terug op de daarvoor bestemde plek. In het ballenhok hangen bordjes waar je de kar weer neer kunt zetten.
  • Naast de ballenkar met ballen worden er verder geen voetbalspullen als hoedjes, hesjes e.d. achtergelaten in het ballenhok. Deze dien je mee naar huis te nemen.
  • Ben je op een avond het laatste team dat traint, zorg dan dat alle doeltjes van het veld gehaald zijn i.v.m. maaiwerkzaamheden. Dit geldt trouwens ook op wedstrijddagen.
  • Zorg dat je het veld pas betreedt om je warming up uit te zetten als het team voor je klaar is of overleg wat mogelijk is.
  • Deel je een helft met een ander team overleg dan wie er wanneer gebruik maakt van de grote goal.
  • Zorg dat de gebruikte kleedkamer netjes opgeruimd achtergelaten wordt na een training en wedstrijd.
  • Zorg dat alle hoekvlaggen opgeruimd worden wanneer je als laatste op een veld een wedstrijd speelt. En zorg dat de deur naar de kleedkamers dicht gaat als je als laatste team gespeeld hebt.

Wat te doen als je een bal kwijt raakt:

• meld het verlies bij je eigen leeftijdscoördinator (alleen per app of mail)
  • na melding aan de leeftijdscoördinator zal er door de onderhoudsploeg overdag naar de bal gezocht worden. Geef bij je melding aan de leeftijdscoördinator ook even aan waar je precies getraind hebt.

Wat als je bal niet terug gevonden wordt:

• SV Colmschate zal voor ieder team maximaal 1 bal per seizoen vergoeden.
  • Raak je meer dan 1 bal kwijt, dan wordt het team aansprakelijk gesteld voor nieuwe ballen. SV Colmschate zal nieuwe ballen bestellen en deze doorberekenen aan het desbetreffende team.

Met deze regels kan iedereen met plezier weer aan de slag en er een mooi seizoen van maken!