Vrijwilliger van het jaar 2021: Edwin Stoer!

25 januari 2022 8:15

Ook in 2021 hebben onze vrijwilligers weer bergen werk verzet om de vereniging draaiende te houden. Door de almaar aanhoudende coronamaatregelen heeft elke vrijwilliger vast wel een momentje de gedachte gehad: 'Waar doe ik het allemaal nog voor?'. Wij zijn dan ook ontzettend trots dat onze vrijwilligers zo loyaal aan de club zijn gebleven. De keuze om een vrijwilliger van het jaar te kiezen was dan ook geen gemakkelijke.

Toch was er één man die het afgelopen jaar opviel bij jury door zijn inzetbaarheid op heel veel vlakken: hij traint de JO15-2 en de JO19-2, is wedstrijdsecretaris, regelt scheidsrechters, zit in de TC, zorgt dat de teams genoeg ballen hebben, zet in tijden van lockdown onderlinge wedstrijdschema's in elkaar en ga zo nog maar even door.

Kortom een vrijwilliger met een enorm groot GeelZwart hart die deze prijs na meer dan 10 jaar vrijwilligerswerk meer dan toekomt.

Edwin, namens de vereniging Van Harte Gefeliciteerd!