Corona-update: Een nieuwe lockdown

20 december 2021 12:00

We hadden stiekem de hoop dat we ons in januari weer op een normale manier konden gaan voorbereiden op de tweede seizoenshelft. Helaas bleek de wens de vader van de gedachte want afgelopen zaterdag werd bekend dat de coronamaatregelen voorlopig strenger worden.

Overzicht belangrijkste maatregelen
- Voor volwassenen(18+) zijn wedstrijden niet meer mogelijk en trainen alleen in groepjes van max. 2 personen op 1,5 meter afstanden
- De jeugd kan zonder beperkingen trainen en mag alleen oefenwedstrijden spelen tegen andere teams van SV Colmschate '33.

- Trainingen en wedstrijden dienen nog altijd om uiterlijk 17u00 te stoppen.
- Kleedkamers en kantine blijven gesloten uitgezonderd noodzakelijk toiletbezoek.

Ons huidige coronaprotocol kun je hier vinden.

Trainingsschema
Er is een trainingsschema samengesteld voor de komende weken. Veel jeugdtrainers hebben het voor elkaar gekregen om wekelijks voor 17u een tijdstip te plannen om toch een training te kunnen verzorgen. We zijn uiteraard ontzettend blij dat op deze manier veel teams toch kunnen blijven trainen. Het trainingsschema is hier te vinden. Teams die nog een mogelijkheid zien om overdag te trainen kunnen even contact opnemen met Ed Klappe ([email protected]) zodat ze aan het schema worden toegevoegd.

Kerst, Oud & Nieuw
Ondanks deze nieuwe domper willen we jullie allemaal een kerstdagen en fijne jaarwisseling wensen! Wij hopen elkaar weer snel te ontmoeten op onze sportvelden en in onze kantine zodra dat is toegestaan en dan kunnen we met z’n allen proosten op een gezond 2022.