† Boelo Hollander overleden

14 oktober 2021 17:00

Gisteren bereikte ons het droeve bericht dat op maandag 11 oktober Boelo Hollander na een periode van afnemende gezondheid op 76-jarige leeftijd is overleden. Eind jaren '70 maakte Boelo de overstap van, het inmiddels opgeheven, Labor naar Colmschate '33. De van oorsprong uit Groningen afkomstige Boelo stond bekend om zijn droge humor en daarmee zorgde hij altijd voor een ontspannen sfeer. Hij speelde tot 1983 in het eerste elftal maar bleef daarna lid van onze vereniging. Na zijn actieve carrière was hij nog veel op ons sportpark te vinden voor een wedstrijd van het eerste elftal of van zijn (klein)kinderen.

Wij wensen zijn vrouw Betty, zijn kinderen en verdere familie veel sterkte met dit grote verlies.

Op vrijdag 15 oktober is er van 19:30u tot 20:00u gelegenheid om afscheid te nemen van Boelo en familie te condoleren in de aula De Hanze van crematorium Steenbrugge, Raalterweg 29 te Diepenveen.

De crematieplechtigheid zal in besloten kring plaatsvinden.