Meld je aan voor de AED-training!

11 oktober 2021 8:00

In Nederland krijgen 300 mensen per week een hartinfarct buiten het ziekenhuis, waarbij ze moeten worden gereanimeerd. De overlevingskans is ongeveer 10-15%. Hoe eerder je begint met reanimeren, hoe hoger de overlevingskans. In de gang bij de kleedkamers hangt een zogeheten AED die hierin kan ondersteunen. Hoe meer leden, vrijwilligers en ouders weten hoe ze met dit apparaat om kunnen gaan, hoe groter de kans dat er snel en goed kan worden ingegrepen in geval van nood. Meld je daarom voor 25 oktober aan voor een AED-training op dinsdag 7 december of donderdag 9 december.

Ga naar www.svcolmschate.nl/aed-training voor het aanmeldformulier. Op beide data zijn nog slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

De training vindt plaats in de bestuurskamer of kantine en na afloop ontvangen alle deelnemers een certificaat.