Nu al tijd voor een kampioensfeestje?

6 oktober 2021 12:00

De maand oktober is net begonnen, de meeste junioren- en seniorenteams hebben net twee competitierondes achter de rug. Voor onze pupillen zit, door de introductie van het 4-fasenmodel, de 1e fase er al bijna op. Komende zaterdag gaan de MO11-2, de JO11-1 en de JO10-1 allemaal strijden om het kampioenschap.

Meiden Onder 11: MO11-2
De MO11-2 is uitstekend aan het seizoen begonnen. Met uitsluitend grote overwinningen knalde het team van Martijn de Winter en Joke Kromkamp naar de top van de ranglijst. Een plek die het momenteel deelt met v.v. Hellendoorn MO11-1. Zaterdag wacht nog een lastige uitwedstrijd om 9u00 tegen nr. 3 Sallandia. Een overwinning lijkt nodig voor de titel maar na vijf opeenvolgende zeges is het vertrouwen groot onder de meiden.

Jeugd onder 11: JO11-1
Ook de JO11-1 is verwikkeld in een zeer spannende titelstrijd. Na het 1-1 gelijkspel op 25 september gaan CSV Apeldoorn JO11-2 en onze jongens met 10 punten uit 4 wedstrijden gelijk op. Een driepunter tegen SP Teuge JO11-1 lijkt een haalbare kaart maar van onderschatting zal ondanks een 19-0(!) overwinning op AGOVV JO11-1 afgelopen zaterdag zeker geen sprake.

Jeugd onder 10: JO10-1
De laatste kampioenskandidaat is de JO10-1. Dit team legde de afgelopen weken stuk voor stuk spectaculaire wedstrijden op de mat met uitslagen als 6-5, 9-4 en 7-4. Gelukkig stonden onze mannen telkens aan de goede kant van de uitslag. Zaterdag de laatste wedstrijd tegen Heeten JO10-1 en dan lonkt na de herfstvakantie de hoofdklasse.