Inleveren van de teamtassen en jacks

31 mei 2021 16:30

Het einde van het seizoen nadert en het is weer tijd om de complete teamtas met wedstrijdkleding en materialen én het in bruikleen gekregen jack in te leveren.
Een complete teamtas bevat, gele wedstrijdshirts, zwarte broekjes en geel/zwarte sokken, groen keeperstenue met groene of zwarte sokken alsmede een waterzak, petjes/hoedjes, en eventueel een aanvoerdersband. Omdat het vorig seizoen niet voor iedereen vanzelfsprekend bleek maar wellicht ten overvloede: kleding dient gewassen en gevouwen te zijn! Eventuele vermissingen en mankementen moeten gemeld worden en kunnen in rekening worden gebracht. Iedereen, dus ook de vrijwilliger die volgend jaar actief blijft, moet het jack inleveren!

Iedereen, dus ook de vrijwilliger die volgend jaar actief blijft, moet het  jack inleveren!

Inleveren is mogelijk op onderstaande tijdstippen: https://www.svcolmschate.nl/1546/aanwezigheid-miranda/

Do 3 juni             19.30-20.00 uur

Vr 4 juni              16.30-17.00 uur

di 8 juni               19.30-20.00 uur

Ben je verhinderd op één van bovenstaande tijdstippen vraag dan iemand anders om te komen inleveren. (selectie)teams die na deze data nog toernooien of wedstrijden spelen waarvoor de kleding benodigd is kunnen mij berichten dan plannen we een ander moment. Teams die deelnemen aan de regiocup kunnen de kleding op een later moment inleveren, zij ontvangen hiervoor een uitnodiging.

Inleveren is in de gang van de kleedkamers achter de kantine, maximaal twee personen tegelijk naar binnen en het dragen van een mondkapje is verplicht.