Eerste elftal op zoek naar teammanager

26 april 2021 17:00

Om de selectie van het eerste elftal zo optimaal mogelijk te begeleiden is SV Colmschate ’33 op zoek naar een enthousiaste teammanager voor het vlaggenschip. De teammanager is onderdeel van de technische staf van SV Colmschate ‘33 1, dat komend seizoen uitkomt in de derde klasse zondag.

Hij of zij dient met enige regelmaat bij de dinsdag- en donderdagtrainingen aanwezig te zijn. Tijdens wedstrijden op zondag is de teammanager aanwezig in de kleedkamer, zorgt bij thuiswedstrijden voor de ontvangst van scheidsrechter en tegenstander en neemt plaats in de dug-out. De teammanager is iemand die fungeert als de spin in het web bij alle activiteiten rondom het eerste elftal. Hij/Zij zorgt ervoor dat de technische staf en spelers zich volledig op het voetballen kunnen richten en dat alle bijkomende zaken erom heel geregeld zijn.

De teammanager verricht onder meer de volgende werkzaamheden:

• Verantwoordelijk voor de volledige wedstrijdorganisatie rondom het eerste elftal, onder andere het invullen van het digitale wedstrijdformulier, het coördineren van het vervoer en het ontvangen en begeleiden van de technische staf van de tegenpartij.
  • Verzorgt alle communicatie vanuit de technische staf en de organisatie richting spelers op het gebied van (trainings-)planningen, activiteiten en alle overige zaken.
  • Verantwoordelijk voor de materialen (shirts, trainingspakken, jassen, ballen etc.) en zorgt samen met de spelers dat de kleedkamer schoon wordt achtergelaten;
  • Ondersteunt en faciliteert spelers bij diverse praktische zaken
  • Draagt bij aan het organiseren van (teambuilding) activiteiten.
  • Meedenken met het aandragen van oplossingen om (de aansturing van) de organisatie te verbeteren.

Kortom, je moet iemand zijn die die organiseren en coördineren leuk vindt, die graag met mensen werkt en die wil helpen en meedenken met de staf en spelers van onze club. Je bent een onderdeel van een team dat elke week 100% wil presteren en dat geeft veel energie en plezier.

Als je interesse hebt of graag een nadere toelichting wilt kun je contact opnemen met Edward Patty, bestuurslid Voetbalzaken ([email protected]).