Survivalloop levert meer dan € 4.300 op!

13 april 2021 12:30

Een aantal weken geleden is er onder leiding van David van Walstijn (jeugdtrainer en spelers van Jo17-1) een survivalloop georganiseerd op het trainingsveld bij het spoor. Hoewel de weersomstandigheden het er niet bepaald gemakkelijker op maakten, werd het een topdag met een geweldige opbrengst voor de club.

Om de spanning een klein beetje op te bouwen beginnen we met de prijzen die zijn gewonnen door een aantal deelnemers. In elke groep waren er 4 prijswinnaars. De winnaars hebben hun prijs, een sjaal van de Eagles, een bal van de Eagles of een cadeaubon van Buitink, inmiddels in ontvangst mogen nemen.

In de 1e ronde (onder 8 en onder 9):

Duuk (Jo9-1)         Lars W (Jo9-2)         Keano (Jo9-6)       Finn (Jo8-1);

In de 2e ronde (onder 10 en onder 11):

Diego (Jo11-5)      Gianluca (Jo10-1)     Kick (Jo10-4)          Jorine (Jo11-5)

In de 3e ronde (onder 13):

Loëlle (Mo13-2)       Milan (Jo13-3)        Ronell (Jo13-1)       Lucas (Jo13-1)

Uiteraard verdient iedereen die zich heeft ingezet om sponsoren te zoeken en daarna zoveel mogelijk rondjes te lopen een dikke pluim. Samen hebben zij een ontzettend mooi bedrag op weten te halen.

Daarnaast verdient de organisatie ook een groot compliment voor de wijze waarop de survivalloop is georganiseerd. De voorbereidingstijd én de afronding achteraf om dit allemaal in goede banen te leiden mag zeker niet worden onderschat.

Het bedrag dat is opgehaald met de survivalloop is namelijk € 4.312,15!!

Op dit moment wordt nog hard nagedacht over hoe we dit bedrag gaan besteden aan iets moois voor de jeugd. Suggesties hiervoor zijn uiteraard welkom.