Digitale collectebus: SPORTCARROUSEL

9 november 2020 8:30

Van 9 november tot en met 14 november wordt de collecteweek gehouden voor 'Het Gehandicapte Kind'. De helft van het opgehaalde bedrag is voor Iedereen Actief, dat de collecte in deze regio organiseert. Iedereen Actief heeft besloten om dat bedrag dit jaar te verdelen onder de verenigingen die actief zijn voor de Sportcarrousel. Met ons G-Voetbal maken wij ook deel uit van het sportaanbod van de Sportcarrousel. Dus hoe meer geld er wordt opgehaald, hoe beter het ook voor ons is! Corona maakt het collecteren dit jaar wel een stuk ingewikkelder. Daarom kan iedereen op een heel makkelijke (en veilige) manier doneren: via de digitale collectebus voor de Sportcarrousel. Doneren kan heel makkelijk op de collectebus voor De SPORTcarrousel. Wij zijn blij met elke euro....Samen maken we het verschil!

Doneren kan via deze link: Collecte NSGK

De Deventer Sportploeg (waar ook de G-voetballers van SV Colmschate '33 deel van uit maken) is de meest bijzondere sportploeg van Deventer. Alle sporters hebben namelijk een verstandelijke beperking. Zij sporten bij verschillende reguliere sportverenigingen in de stad, op hun eigen niveau.Sporten is gezond en leuk om te doen. Het plezier dat de sporters van de Deventer Sportploeg hebben in het beoefenen van hun sport is groot. Ze zijn trots op de prestaties die ze leveren en ze genieten van de aandacht die ze krijgen.