Corona update: Opnieuw een bittere pil

14 oktober 2020 14:45

Helaas wederom geen goed nieuws voor het amateurvoetbal gisteravond op de persconferentie. De competitie zal per direct worden stilgelegd en alleen de jeugd mag nog trainen. Het coronaprotocol is aangepast en de belangrijkste wijzigingen staan hieronder.

Het volledige, aangepaste, coronaprotocol vind je hier Lees dit even door, voor je naar het sportpark gaat.

Senioren
Voorlopig geen wedstrijden. Training in groepjes van maximaal 4 personen op 1,5 meter afstand.

Jeugd
Voorlopig geen competitie. Trainen en oefenwedstrijden tegen andere teams van SV Colmschate ’33 zijn wel toegestaan.

Onderlinge oefenwedstrijden
Mogen alleen worden gespeeld na toestemming van het wedstrijdsecretariaat.

Kantine en kleedkamers
Gesloten.

Publiek/ouders
Niet welkom op het sportpark.

Looproutes
Zijn aangepast. Routemarkeringen op het sportpark worden zsm aangepast.