† Harrie Pfeil overleden

9 september 2020 20:15

Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat zaterdag 5 september Harrie Pfeil op 84-jarige leeftijd is overleden. Harrie was decennialang lid van SV Colmschate '33 en ook maakte hij deel uit van de Club van 50. Hij is ook geruime tijd actief geweest als bestuurslid en heeft zich ook bij de KNVB ingezet als lid van de tuchtcommissie. Zijn zoons Onno en Edwin speelden in het verleden ook voor onze vereniging.

Wij wensen zijn vrouw Annie, zijn kinderen (Edwin, Onno en Marloes) en kleinkinderen veel sterkte met dit grote verlies.