We gaan van start!

17 augustus 2020 14:15

Vandaag zijn de scholen weer begonnen en daarmee starten ook de trainingen weer voor alle teams. Het zal de eerste week ongetwijfeld even wennen zijn: Nieuwe teams, een nieuw trainingsrooster en wellicht een andere trainer. Ook zijn de corona-perikelen nog zeker geen verleden tijd. Lees de onderstaande informatie nog even goed door, voor je het veld weer op gaat.

• Het trainingsschema heeft nog een aantal kleine aanpassingen ondergaan. Kijk hier voor de meest recente versie.
  • Absoluut geen kauwgum gebruiken op het kunstgrasveld.
  • Zet na afloop van de training alle doeltjes buiten de omheining en ruim al het overige materiaal op. Zo heeft het volgende team weer een ‘schoon veld’. Daarnaast kan de gemeente onderhoudswerkzaamheden verrichten.
  • Maak buiten bij de borstels je voetbalschoenen schoon zodat de gang en de kleedkamers niet onder het zand en modder komen te zitten.

Belangrijkste Corona-maatregelen

• Je blijft thuis als je last hebt van: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.
  • Je blijft thuis bij koorts of benauwdheidsklachten van een huisgenoot.
  • Na contact met een corona-patiënt (OF als je terugkomt uit een vakantiegebied dat door rijksoverheid is aangemerkt als oranje) kom je minimaal 14 dagen niet op het sportcomplex.
  • Ouders/supporters zijn weer welkom op ons sportpark met inachtneming van 1,5 meter afstand. Aanmoedigingen / schreeuwen is niet toegestaan.
  • Spelers nemen hun eigen bidon of flesje drinken mee. Deze wordt absoluut niet met anderen gedeeld.
  • Kleedkamers en douches zijn opengesteld. Voor spelers van 18 jaar en ouder geldt, houdt hierbij 1,5 meter afstand.
  • Iedereen loopt aan de rechterzijde van de looppaden op het sportcomplex en bij smalle doorgangen (zoals de fietsenstalling) wordt er even geduldig op elkaar gewacht.