Voorstelrondje 2020/2021 (Deel 3)

12 juni 2020 9:15

In het voorstelrondje van de jeugdtrainers voor aankomend seizoen zijn we vandaag bij de juniorentrainers aanbeland. Een zeer belangrijke leeftijdsfase in de ontwikkeling van onze spelers waarin de voorbereiding op de stap naar het seniorenvoetbal een steeds grotere rol krijgt. Met de komst van een aantal nieuwe gezichten in de trainersstaf hebben we er het volste vertrouwen in dat we hier goed invulling aan kunnen gaan geven.

Trainer JO15-1
JO15-1_Wesley_Hansler.jpg
Wesley Hansler
Wesley Hansler, een hele talentvolle trainer binnen onze jeugd! Wesley heeft in zijn beginjaren als trainer meegelopen met Djordi van der Hoop, die nu Hoofd Jeugdopleiding is bij Wijhe. We zijn enorm blij dat Wesley zijn eigen vleugels heeft uitgeslagen en zelfstandig trainer is geworden. Wesley is vooral een hele positieve trainer, die dat ook over kan brengen naar de spelers. Daarnaast houdt Wesley van verzorgd voetbal en is hij wars van schelden en schreeuwen naar zijn spelers tijdens de wedstrijd. Naast het coachen van zijn team voetbalt Wesley in het 1e elftal Rohda Raalte en bezit hij op jonge leeftijd al veel voetbalervaring. Wij zijn enorm blij dat Wesley loyaal is aan SV Colmschate en wederom een jaar trainer is van de JO15-1. Wesley zal met zijn groep in de 1e klasse starten. Wesley, heel veel plezier en succes dit seizoen!! Maak er een mooi, leerzaam seizoen van samen!

Trainer JO17-1
JO17-1_Roberto_Tuinstra.jpg
Roberto Tuinstra
We zijn blij dat Roberto Tuinstra aankomend seizoen de trainer wordt van de JO17-1 van SV Colmschate. Roberto is geen onbekende in de trainerswereld en is al bij meerdere clubs in Deventer en omstreken actief geweest als jeugdtrainer en coach van een 1e elftal. Daarnaast heeft hij ook zijn sporen verdiend als voetballer en is hij naast de trainer van de JO17-1 ook hoofdtrainer van de Hoven. Roberto heeft aangegeven graag zijn zoon Finn te willen gaan trainen die ook deel uitmaakt van deze groep. Wij denken dat deze talentvolle JO17 groep veel gaat leren van deze ervaren trainer, die in het bezit is van TC3 en 2. Wij wensen Roberto veel succes met deze groep, die zal starten in de 1e klasse!

Trainers JO19-1
JO19-1_Jeroen_Makel.jpg
Jeroen Makel

JO19-1_ass._John_ter_Haar.jpg
John ter Haar (assistent)
Twee nieuwe trainers voor de JO19-1! Jeroen is afkomstig van Sallandia en heeft daar twee jaren het 1e elftal getraind, samen met John Ter Haar. Jeroen is bij meerdere clubs in Deventer trainer en speler  geweest, is gepokt en gemazeld en in het bezit van een TC 3 diploma. Jeroen wil het plezier weer terugkrijgen in het trainen van een team en heeft enorm veel zin om met deze jonge groep aan de slag te gaan. John ter Haar zal Jeroen gaan  assisteren. John is ook geen onbekende in Deventer en heeft onlangs nog de jeugdkeepers van GAE getraind. Naast het trainerschap zal John ook de keepers van het 1e elftal gaan trainen. Jeroen en John veel plezier met deze groep die gaat starten in de 1e klasse.