Voorstelrondje 2020/2021 (Deel 2)

10 juni 2020 9:00

Bij de jongensteams zijn, op de JO9-1 na, alle selectieteams voorzien van een trainer. Ook deze trainers willen we graag even voorstellen zodat iedereen een beetje een beeld krijgt van wie nou al die mannen in zwarte trainingspakken langs de lijn zijn. Vandaag de beurt aan de pupillentrainers.

Trainer Champions League
CL_-_Rinie_Assen.jpg
Rinie Assen
Rinie Assen, de clubman van Colmschate,  was afgelopen seizoen het gezicht voor de allerjongsten die zich bij de club aanmeldden. Rinie is een gedreven trainer die heel goed omgaat met de kleinsten van onze club, dit heeft onder andere te maken met zijn achtergrond in het onderwijs. Rinie doet enorm veel voor de club en is aankomend seizoen, naast CL trainer, ook trainer van de JO17-2 en maakt deel uit van het jeugdbestuur. Een allround clubman, die binnen onze club niet gemist kan worden. Rinie zal wederom de CL op zich gaan nemen en zoekt altijd assistenten om hem daarbij te helpen. Succes Rinie met deze enorme belangrijke groep, die toch de toekomst van de club zal zijn!

Trainer JO10-1
JO10-1_Danny_Verhage.jpg
Danny Verhage
Danny Verhage een trainer die al langer bij onze club vertegenwoordigd is. Danny is een doorzetter, heeft een goede kijk op voetbal en kan daarnaast geweldig omgaan met de kinderen uit zijn leeftijdscategorie. Daarnaast heeft Danny veel ideeën met betrekking tot de organisatie binnen de club, vooral op technisch gebied. Vandaar dat hij vorig jaar ook is aangesteld binnen de TC voor de allerkleinsten. Ook aankomend is hij de trainer van de JO10-1 en daarnaast TC voor deze leeftijdscategorie. Wij wensen Danny veel succes!

Trainer JO11-1
JO11-1_Jeffrey_Nikkels.jpg
Jeffrey Nikkels
Jeffrey Nikkels, de trainer van de JO11-1, die op papier en in het veld de meest talentvolle groep heeft van onze club. Dit is mede te danken aan de rust en het voetbalinzicht van Jeffrey, hij kan dit prima overbrengen aan de jongens in het veld. Door de juiste coaching en beleving kan hij deze groep enorm laten presteren. Afgelopen seizoen is het team al vervroegd overgegaan naar de JO11 categorie omdat er geen uitdaging meer was in de JO10. Jeffrey start meteen in de hoofdklasse en het zal ons niet verbazen als de prestaties en het plezier van deze jongens niet onopgemerkt zullen blijven bij de BVO verenigingen in de regio. Jeffrey veel plezier met deze groep!

Trainer JO13-1
JO13-1_Rik_Traanman.jpg
Rik Traanman
Trainer van de JO13-1, die in de eerste helft van afgelopen seizoen kampioen is geworden met zijn team en daarnaast zijn TC3 diploma heeft behaald. Rik is een meester in het smeden van een team en leert een groep al snel hoe je van achteruit moet opbouwen. Daarnaast is Rik een jongen van de club die naast het trainerschap deel uitmaakt van het 1e elftal van Colmschate. Door zijn rustige uitstraling geeft hij de jongens in het veld veel vertrouwen en zul je hem nauwelijks betrappen op schreeuwen naar zijn spelers. Aankomend seizoen krijgt Rik weer een geheel nieuwe groep onder zich en hij vindt het wederom een mooie uitdaging om met deze jongens te gaan werken en een team te smeden. Rik start waarschijnlijk in de 2e klasse met zijn groep waarna de 2e helft van het seizoen de stap naar de 1e klasse gemaakt kan worden. Rik heel veel succes aankomend seizoen!!

Trainer JO13-2
JO13-2_Sander_Wanrooij.jpg
Sander Wanrooij
Sander Wanrooij, ook zeker geen onbekende binnen de club, hijmaakt al heel veel jaren deel uit van de vereniging. Sander is een trainer die de jongens alle oefeningen met een bal laat doen en verzorgd voetbal hoog in het vaandel heeft staan. Sander gaat een groep  trainen die voor het eerst op een groot veld hun wedstrijden gaat spelen. Een uitdaging die Sander heel positief tegemoet gaat en hij gaat er alles aan doen om de jongens met veel plezier te laten wennen aan de nieuwe omstandigheden. Daarnaast heeft Sander dit seizoen deel uit gemaakt van de TC van de leeftijdscategorie JO10-11 en zal dit hopelijk aankomend seizoen weer door zetten! Sander start met zijn team in de 3e klasse! Succes Sander!